GDPR & Marketing/Publicitate

Când auzi GDPR, automat te gândești la e-mailuri nesolicitate. Tocmai au fost amendate de
către ANSPDCP două mari companii pentru trimiterea unor newslettere fără consimțământ
valabil.

Mai poți folosi baze de date împrumutate? Dar să suni potențialii clienți? Datele obținute de la
Registrul Comerțului pot fi folosite în siguranță sau riști o amendă de 20 milioane euro?
Indiferent că ești te afli într-o companie care-și face singură partea de marketing sau să lucrezi
într-o agenție digital, prelucrarea datelor cu caracter personal se aplică în toate industriile.

De ce ți se potrivește ție?

Am creat un produs unic, din experiența Avocatoo. Suntem consultanți specializați pe industriile
creative, jonglăm cu legile și ne ocupăm de marketing.

Cui ne adresăm?

Agențiilor digital & social media managerilor

O campanie pentru un brand implică toate canalele de media: newslettere, bannere publicitare, rețele sociale pentru Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, blog-uri personale, influenceri, webinare, evenimente de lansare și prezentare etc. Fiecare canal de comunicare are propriile reguli specifice în ce privește prelucrarea datelor personale, de care trebuie să ții cont pentru a nu fi tras la răspundere de client.

Departamentelor de marketing & publicitate

Compania pentru care lucrezi urmărește să-și sporească vânzările. Asta înseamnă să fii cât mai vizibil în mediul on-line și off-line și să convingi lumea prin acțiunile tale. Presupune să colectezi lead-uri, să atragi clienți, să implementezi campanii de awareness, să construiești sau să închiriezi baza de date, să faci concursuri etc. Economisește timp și vino să îți explicăm concret ce trebuie să faci.

Freelancerilor & developerilor

Implementezi campanii pe social media pentru clienții tăi? Organizezi concursuri online sau trimiți newslettere? Sau poate că dezvolți site-URI web și vrei să înțelegi cum funcționează mecanismul de cookies, când cerem consimțământul, cum faci targeting și retargeting. Indiferent dacă ești un freelancer în domeniul digital sau creezi site-uri și aplicații mobile pentru clienții tăi, te lovești constant de marketing și trebuie să livrezi servicii conforme cu protecția datelor.

Start-up-urilor & IMM-urilor

La început de drum, cauți să tai cât mai mult din costuri și faci aproape totul in-house. Ca să poți crește, marketingul este instrumentul care te ajută cel mai mult. Te poți folosi de GDPR nu doar că să protejezi datele personale, ci si să sporești încrederea clienților în Brandul pe care vrei să-l construiești. Vino alături de noi și implementează corect campaniile de marketing de la primul click.

De ce să vii la acest curs?

Ne-am propus să abordăm GDPR în mod concret, pe cazuri reale. Iată câteva din situațiile
frecvente pe care le vom discuta:

  1. Politica de prelucrare a datelor este aceeași cu politica de confidențialitate?
  2. Cum obțin un consimțământ valabil al persoanelor?
  3. Am mereu nevoie de consimțământ pentru a face marketing?
  4. În ce condiții mai pot face retargeting și publicitate comportamentală?
  5. E vreo diferență între abonare la newsletter și notificări de tip push?
  6. Pot trimite mesaje în numele partenerilor către lista mea?
  7. Cum înregistrez corect o cerere de dezabonare?
  8. Organizez concursuri pe rețelele de socializare. Am nevoie de o politică de prelucrare separată de a platformelor?
  9. Mai pot folosi baze de date cumpărate/împrumutate?
  10. Cum mă asigur că partenerii cărora le transmit datele de contact le prelucrează în siguranță?
  11. Trebuie să folosesc double opt-in?
  12. Am clienți care au cumpărat în trecut produse de la noi. Pot să îi informez despre
    produse și servicii similare?
  13. Ca să creez ”custom audience” pe Facebook trebuie să încarc adresele de e-mail.
    Trebuie să informez persoanele despre asta?
  14. Mai pot face targeting & retargeting?
  15. Pot să fac un concurs online și să le cer participanților să urce poze cu ei?
  16. Dacă un abonat și-a dat consimțământul pentru primirea e-mailurilor, pot să îl sun?
  17. Pot să oblig o persoană să se înscrie și la newsletter ca să primească o resursă gratuită
    (e-book, ghid etc.)?
  18. Pot să ofer un discount suplimentar pentru cei care se abonează la newsletter? Dar
    dacă vreau să le transmit datele către partenerii mei?
  19. Pot să îi cer persoanei să se înscrie la newsletter ca să participe la un concurs?
  20. Pot să folosesc e-mailurile colectate de la un concurs pentru a trimite newslettere?

Ce primesc la curs?

Vei primi suportul de curs tipărit, check-list-uri și resurse utile care să te ajute în conformitatea cu GDPR şi o diplomă de participare foarte drăguță.

Cât durează?

Cursul durează 6 ore, timp în care vom dezbate dilemele și nelămuririle pe care le ai cu privire la GDPR și problemele legate de marketing și publicitate on-line.

Distribuie acest eveniment
Bilet GDPR&Marketing/Publicitate
Prețul nu include TVA
350.00lei

Marketingul nu presupune doar activități în online, ci și off-line, precum evenimente, campanii de activare, promoții etc. Iar datele personale există indiferent că circulă pe internet sau să completează pe un formular fizic. Dacă vine o persoană în magazin și completează o cerere ca să primească un produs gratis, unde îți lasă numele și o adresă de e-mail, trebuie să fii conform GDPR.

În general, ca să poți trimite mesaje comerciale unei baze de date, trebuie ca aceștia să-și fi exprimat anterior consimțământul sau să fi achiziționat produse sau servicii similare. În funcție de aceste criterii, trebuie să începi segmentarea listelor pe care le ai.

Nu doar că trebuie să specifici acest lucru, dar trebuie să identifici persoanele respective și să spui persoanelor vizate despre ele.

DA - marketingul direct este diferit de termeni & condiții și de politica de prelucrare a datelor personale. Trebuie să folosești o căsuță separată, nebifată, pentru a obține un consimțământ valid.

NU - dacă faci un concurs pe Instagram sau pe Facebook și prelucrezi datele personale ale câștigătorilor pentru livrarea premiilor, trebuie să specifici acest lucru. Îți recomandăm ca în descrierea concursului să postezi și un link către politica de prelucrare sau să o publici sub formă de notă.

DA și NU. Dacă pentru o perioadă prelucrați datele ”la comun”, adică acele date sunt și la tine și la ei, aveți amândoi calitatea de operatori asociați. Ulterior acestui moment, fiecare dintre voi răspunde pentru modul în care prelucrează datele personale. Îți recomandăm de asemenea să informezi mereu persoanele că terțele persoane pot avea acces la datele lor personale și să faci trimitere către politica acestora de prelucrare.

Program eveniment
  • 9:00 - 9:30
    Welcome Coffee
  • 09:30- 11:30
    Sesiune de dezbatere 1
  • 11:30- 12:00
    Pauză de cafea
  • 12:00-14:00
    Sesiune de dezbatere 2
Leave a Comment
Detalii Eveniment
  • Dată Începere
    29/11/2019 9:00
  • Dată Terminare
    29/11/2019 14:00
  • Stare
    Eveniment expirat
  • Categorie