GDPR & E-commerce

GDPR a început să se aplice din mai 2018 la nivelul tuturor statelor din Uniunea Europeană, în mod unitar.

Dacă ai un magazin online și te-ai întrebat ce trebuie să faci ca să înțelegi cum să devii conform GDPR, ai ajuns unde trebuie. Din momentul în care utilizatorul a intrat pe site și până ți-a dat feedback că este mulțumit de comandă, suntem aici să te ajutăm.

De ce ți se potrivește ție?

Am conceput produsul în mod unic, ca o călătorie a utilizatorului, cu scopul final de a spori încrederea în brand și de a avea datele protejate.

Cui ne adresăm?

Magazinelor on-line

Indiferent de platforma pe care o alegi (WooCommerce, Shopify, Magento, Gomag, Blugento
sau ceva custom), scopul tău este de a vinde. În procesul de vânzare, ai anumite obligații față
de potențialii tăi clienți, printre care și protejarea datelor cu caracter personal.
Venim cu o veste bună: te vom învăța cum să te folosești de GDPR pentru a spori încrederea
clienților în brandul tău. De la prima interacțiune pe site și până la finalizarea comenzii, ai niște
pași de urmat pentru a informa în mod corect clienții despre datele personale pe care le
prelucrezi și modalitatea în care o faci, iar noi îți vom explica concret ce trebuie să faci pentru a
convinge clientul să îți dea feedback de 5 stele.

Developerilor de site-uri web

Ai auzit de privacy by design? Îți spunem noi: atunci când construiești și livrezi un site pentru un
client, trebuie să iei în calcul toate aspectele de user experience, facilități, implementare, plug-
inuri și date personale.
Cel mai simplu mod de a te conforma legislației este să gândești structura și să o implementezi
de la bun început, exact cum ai vrea tu să meargă lucrurile. În plus, vei avea un client mulțumit
că are totul ”la cheie”, fără să mai caute soluții prin alte părți.

De ce să vii la acest curs?

Ne-am propus să abordăm GDPR în mod concret, pe cazuri reale. Iată câteva din situațiile
frecvente pe care le vom discuta:

  1. Politica de prelucrare a datelor este aceeași cu politica de confidențialitate?
  2. Trebuie să scriu tot ceea ce fac cu datele personale în politica de prelucrare?
  3. Furnizorii mei de servicii se schimbă constant. Trebuie să îi nominalizez?
  4. Cum verific identitatea unui utilizator care face o cerere de acces?
  5. Trebuie să implementez procese automate pentru descărcarea datelor personale?
  6. Ce trebuie să fac în cazul unei cereri de ștergere?
  7. Cum aleg cel mai bun temei pentru prelucrarea datelor?
  8. Este consimțământul cel mai bun temei întotdeauna?
  9. Cum trebuie să obțin consimțământul persoanelor pe site?
  10. Cum fac dovada obținerii consimțământului persoanelor?
  11. Cum conving utilizatorul să-și dea consimțământul pentru cookie-urile de publicitate?
  12. Pot să folosesc cookies walls?
  13. Pot să oblig persoanele să accepte cookie-urile sau să le cer bani?
  14. Pe ce perioadă pot stoca cookie-urile?
  15. Pun pe site video-uri de pe Youtube/Vimeo și au nevoie de cookie-uri. Ce fac?
  16. Folosesc plug-in-uri pe site, la ce trebuie să fiu atent?
  17. Mi-am instalat un plug-in de wordpress care mă asigură că site-ul meu e ”GDPR
    compliant”. E suficient?
  18. Vreau să aduc persoane din Facebook pe site. Ce trebuie să știu?
  19. Nu stochez date personale pe site; mai trebuie să fac ceva în legătură cu GDPR?
  20. Trebuie să verific vârsta persoanelor pe site. Cum pot face asta fără sa iau CNP-ul?
  21. Am un magazin online pe Facebook. Nu se ocupă ei de GDPR?
  22. Folosesc prestatori terți pentru trimiterea newsletterelor și a emailurilor. La ce trebuie să
    fiu atent?
  23. Am un chat online pus pe site și utilizatorii îmi trimit diverse date personale. Ce pot face?

Ce primesc la curs?

Vei primi suportul de curs tipărit, check-list-uri și resurse utile care să te ajute în conformitatea
cu GDPR.
Și o diplomă de participare foarte drăguță.

Cât durează?

Cursul durează 6 ore, timp în care vom dezbate dilemele și nelămuririle pe care le ai cu privire
la GDPR și problemele legate de magazine și afaceri online.

Distribuie acest eveniment
Bilet GDPR & e-Commerce
350.00lei

NU - în afară de cookie-urile strict necesare și funcționale (altfel nu s-ar mai încărca site-ul), nu poți să mai pre-bifezi căsuțele, indiferent de datele pe care le ceri utilizatorului.

DA - trebuie să informezi utilizatorul despre toate persoanele care au acces la datele lui personale, într-o formă sau alta (fie că le colectezi tu și le transmiți sau le colectează ei în mod direct).

DA - poți oferi utilizatorului posibilitatea de a fi de acord cu cookie-urile de publicitate sau să plătească un abonament sau o taxă pentru a avea acces la conținutul de pe site-ul tău.

Dacă ștergi toate informațiile despre un utilizator, nu vei mai putea face dovada că ai șters respectivele date. Trebuie să poți dovedi, în cazul unui control, că datele au fost șterse ca urmare a unei cereri din partea utilizatorului.

Nu există o parafă la nivelul Uniunii Europene care să spună că o aplicație sau un soft este sau nu conform GDPR. Multe plug-in-uri afirmă că sunt ”GDPR compliant”, însă asta este doar din perspectiva arhitecturii, nu și a prelucrării de date propriu-zise, pentru care operatorul rămâne în continuare responsabil.

În temeiul GDPR, utilizatorii au dreptul de a solicita o copie de pe datele personale ce sunt prelucrate. Este de preferat ca această procedură să fie automată, adică persoana să poată descărca din cont sau să i se trimită pe e-mail o copie a datelor solicitate, de aceea este bine să ai o arhitectură bine stabilită și concepută de la început.

Leave a Comment
Detalii Eveniment
  • Dată Începere
    14/11/2019 9:00
  • Dată Terminare
    14/11/2019 14:00
  • Stare
    Eveniment expirat
  • Organizator
  • Categorie
456

456

457

457